11 Şubat 2013 Pazartesi

Keçe Gül Kalıbı

Facebook'taki Pembe Camekan sayfamızda gül tasarımlarımızı beğenen misafirlerimizden bazıları kalıbını rica etmişti. Şu an için tarama imkanı olmadığından fotoğrafını çekip yayınlamıştık, blogumuzda da bulunsun, isteyen arkadaşlar alıp faydalansın diye düşündüm. 

İlk iki kalıptan birer tane, üçüncü kalıptan en az altı dilim kesmeniz gerekiyor. 3. kalıp gülün en dış yaprakları olup isteğe bağlı olarak çoğaltılabilir. 

Buyrunuz efendim, Pembe Camekan ürünlerinde gördüğünüz pembe beyaz, kırmızı güllerin kalıbı budur:






8 yorum:

  1. merhabalarr..:)
    ne hoş ne cici bir sayfa bu böyle..
    emeklerinize sağlıkk..
    el emeği göz nuru birbirinden güzel paylaşımlarınıza bayıldım...
    takipçinizim müsadeniz ile...:)
    bende beklerim arzularsanız,
    kucak dolusu sevgilerimle..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel yazmışsınız, misafir odamızda yerinizi aldığınız için de çok teşekkürler. elbette geleceğim ziyaretiniz. görüşmek üzere.

      Kübra

      Sil
  2. Merhaba,
    Kalıbın ölçüleri neler?
    Paylaşımınız için teşekkür ederim. Çok güzel çalışmalarınız var. Takip ediyorum sizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, istediğiniz boyutta gül yapabilirsiniz, tercihinize bağlı. İlginiz ve güzel sözleriniz için teşekkürler.

      Sil
  3. Merhabalar az önce sizi instgramdan takip ettim ve çok keyifle sayfanızı gezdim güllerinize bayıldım çok harikalar fakat cevap alamam düşüncesi ile sayfanıza yazmadım kalıbını istiycektim netten baktım ki geniş bir gönlünüz varmış ki çoğu arkadaşın aksine kalıbını paylaşmışınız çok teşekkürler inşallah yapabilirm .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ticari amaçla kullanılmamak kaydıyla Pembe Camekan Gül'ü yapımına iznim vardır. Çok teşekkürler güzel sözleriniz için.

      Sil
  4. Hem satış yapıp, hem de sattığıniz şeyin kalıbını vermek gerçekten çok yüce gönüllülük. Ben de paylaşımdan yanayım. Ne kadar paylassaniz da her elin yapısı ayrıdır. Bazıları paylaşmaz,, ben de derim ki her zaman leonardo da Vinci bile eserlerini paylaşıyor da biz kimiz... Çok teşekkürler. Sağolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, teşekkürler güzel cümleleriniz için.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts with Thumbnails