23 Eylül 2015 Çarşamba

PASTEL MAVİ BALON DEMETİ KAPI SÜSÜ ve TAKI YASTIĞI 14 (POYRAZ MEHMET)



Merve hanım'ın siparişi
Pastel Mavi Balon Demeti Kapı Süsü ve Pastel Mavi Balon Demeti Takı Yastığı'nı
mavi ağırlıklı balonlarla hazırladım ve gönderdim. Beğeni ve teşekkür mesajıyla ayrıca mutlu oldum.
 (Merve hanım'ın güzel teşekkür mesajını aşağıdaki fotoğrafta görebilirsiniz.)
Güzel günlerde, keyifle kullanılmalarnı diliyorum.

Balon Demeti Kapı Süsü ve Takı Yastığı  tasarımım, canlı veya pastel renklerde,
belli bir renk ağırlıklı (mavi, su yeşili veya pembe gibi) balonlarla 
sipariş verilebilmektedir. Aşağıda yer alan adreslerden bana ulaşabilirsiniz.

Sevgilerimle...

Kübra

Pembe Camekan bilgi ve sipariş mail adresimiz:
pembecamekan@hotmail.com
Facebook Sipariş:








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts with Thumbnails