27 Şubat 2016 Cumartesi

İKİ PRENS ANNESİ ÇİÇEKLİ LOHUSA TACI (Elif hanım'ın siparişi)


Elif hanım doğum yapacak olan bir arkadaşına hediye olarak, 
İki Prens Annesi yazılı ve mavi tonlarında bir taç 
hazırlamamı rica etti ve doğumda kullanılacak olan lohusa terliklerinin 
fotoğrafını gönderdi, uyumlu olmasını istedi. Böyle bir tasarım çıktı ortaya.

Hazırladım, gönderdim. Çok beğendiğini ve tam istediği gibi 
lohusa terlikleriyle uyumlu olduğunu söylediğinde ayrıca mutlu oldum. 
Güzel günlerde keyifle kullanılmasını diliyorum. 

Lohusa Tacı için Büyük Güllü veya Yazılı çeşitlerimizi aşağıdaki fotoğraflardan görebilirsiniz.
Ayrıca isteğe bağlı tasarım yapılması da mümkündür. 

Bana pembecamekan@hotmail.com e-posta adresimden ulaşabilirsiniz.

Sevgilerimle...

Kübra






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts with Thumbnails