5 Nisan 2014 Cumartesi

FRAMBUAZLI CUPCAKE YASTIK


Pembe Camekan'dan haberdar olan hanımlar cupcake tasarımlarımı da biliyorlar. 
Daha önce iğnedenlik ve magnet olarak çalıştığım cupcakelerden biri olan 
Frambuazlı Cupcake tasarımını bu defa yastık olarak hazırladım, 
üzerine büyük Pembe Camekan gülünü monte ettim. 
Yastıklardan biri bir doğumgünü hediyesi, diğeri de Beyza hanımın siparişiydi. 
Beyza hanım'a, yastığına(ve iğnedenliğine) kavuştuğunda gönderdiği güzel fotoğraf ve mesaj için
 teşekkür ediyorum. Her iki yastığın da ayrıntılı fotoğraflarını aşağıda görebilirsiniz. 

Frambuazlı Cupcake Yastık çalışmamı beğendiniz mi? 
Siz olsaydınız, menüden hangi cupkeki seçerdiniz yastık için?  Yorumlarınızı merakla bekliyorum. 
Sevgilerimle.. 

Pembe Camekan tasarım talepleriniz için bilgi ve sipariş mail adresimiz:
pembecamekan@hotmail.com






6 yorum:

  1. Coook guzel ellerinize saglik ben olsam 9 u secerdim :) hemen instagramdan takibe aliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 9. numaranın sadeliğinde, üzeri istenilen renk kremayla gerçekten güzel bir yastık çıkar. İlginiz ve yorumunuz için teşekkür ediyorum.

      Sil
  2. hepsi birbirinden güzel cok begendim bende cok ugrasiyorum kendi atölyemde hem zevk veriyor hemde mutluluk

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler. size de keyifli çalışmalar.

      Sil
  3. Satıyor musunuz bu yastıklardan ? Ne kadar ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sipariş için pembecamekan@hotmail.com mail adresimizden ulaşabilirsiniz.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts with Thumbnails