30 Ekim 2014 Perşembe

ELİF-BA HARFLERİ 1 VE BALON DEMETİ 3 (Anasınıfı)


Fatmanur hanım, facebooktan bana ulaşarak, anasınıflarında çocuklara harfleri öğretmek amacıyla kullanmak üzere keçeden canlı renklerde balon demeti ve üzerine tek tek asılıp çıkarılabilecek, yine keçeden harfler ve harekeler yapıp yapamayacağımı sormuştu. Siparişi kabul ederken zor bir süreçte hazırlanacağını ama buna mukabil çok kıymetli bir görev için kullanılacağını düşünüyordum. 

Harflerin şekillerini alfabedeki halleriyle istediğiniz boyutta belirlemek biraz zahmetli çünkü, nette harflerin bir kısmını bulsanız dahi çok ufak boyuttalar ve büyütüldüğünde şekilleri bozuluyor. Harfleri 21*21 beyaz keçe platform üzerine oturtur ve poşetlersek, bir süre bu şekilde kullanılabilir, daha sonra da Fatmanur hanım onları pvc kaplatabilir ve sonsuz bir kullanım sürecine kavuşurlar diye planlamıştık.

Harflerin istediğim boyuttaki hallerini kağıt üzerinde hazırlama konusunda kardeşim yardımcı oldu, bir dönem hat üzerine çalıştığı için, şekilleri deforme olmayacak şekilde büyüttü, bazılarını yeniden çizdi. 

Kağıtta istediğim boyut belirdikten sonra ben de kalıplarını özenle çıkarmaya gayret ederek, keçeden harfleri  ve harekeleri hazırlayıp, kestim. Balon demetini ve paketleme işlemlerini tamamladım. 

Manevi kıymeti olan böyle bir çalışmadan dolayı hissettiğim mutluluk, Fatmanur hanım'ın kargosu eline ulaştığında yazdığı güzel teşekkür mesajıyla katlandı. Kendisine ve çalışma arkadaşlarına tüm hayır işlerinde kolaylıklar diliyor, buradan tekrar sevgi ve selamlarımı gönderiyorum. 

Harfler, harekeler ve balon demetinin fotoğraflarını ayrıntılı incelemek isterseniz, yazının aşağısına eklediğim fotoğraflara bakabilirsiniz. Bana ulaşabileceğiniz mail adresim:

pembecamekan@hotmail.com

ve facebook:











16 yorum:

  1. ellerinize sağlık çok güzel olmuş 😊

    YanıtlaSil
  2. canım ellerine sağlık gerçekten çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Nasıl alabilirim yardım edin lütfen elifba seti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail yoluyla ulaşabilirsiniz: pembecamekan@hotmail.com

      Sil
  4. sipariş için nasıl ulaşabiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail yoluyla ulaşabilirsiniz. pembecamekan@hotmail.com

      Sil
  5. Temin edebilir miyiz acaba fiyatı nedir

    YanıtlaSil
  6. Bende sadece alfabe istiyorum , nasıl ulasabilirim size , Arapça alfabe keçeden yapılmış fiyat alabilirmiyim aytica

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts with Thumbnails