12 Kasım 2014 Çarşamba

DİKİZ AYNASI SÜSÜ 2 (İsim harfli ve kalpli araba, Nazar boncuğu)


Mine hanım, gelini ve oğlu için üzerinde baş harfleri (F&Ş) ve kalp bulunan, 
araba şeklinde bir dikiz aynası süsü ve bir de nazar boncuğu süs yapmamı rica etmişti. Onun için zevkle bu minikleri hazırlarken, çok eskiden beri muhabbetle görüştüğümüz arkadaş grubumla buluşmaya gidecektim. Arkadaşlarım için de, 'Dostluğumuza nazar değmesin!' diyerek nazar boncuklarını 
anahtarlık olarak hazırladım. 

Paketi eline ulaştıktan sonra Mine hanım'dan gelini ve oğlunun çok memnun olduğuna 
dair bir mesaj aldım, arkadaşlarım da anahtarlıklarını çok sevdiler. 

Benden talep o yönde olduğu için, kapı süsü gibi daha büyük tasarımlar çalışıyorum genelde ama  
böyle mini miniler hazırlamak da ayrıca hoşuma gitti. 

Mine hanım'a, kıymetli dostlarıma ve elbette bu yazıyı okuma zahmetine katlanan, 
yorumları ve desteklerini eksik etmeyen sevgili Pembe Camekan misafiri tüm hanımlara 
bu vesileyle bir kere daha sevgiler ve selamlar gönderiyorum. 

Kübra


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts with Thumbnails