16 Kasım 2014 Pazar

PEMBE MASAL EVİ KAPI SÜSÜ 2 (Dilek hanım'ın siparişi 2. kısım)


Dilek hanım'dan bir önceki yazımda bahsetmiştim, diğer siparişlerinin yanısıra 
görümcesinin kızına hediye etmek istediği Pembe Masal Evi kapı süsü tasarımını da yine zevkle hazırladım.

Bu Pembe Masal Evi'ni ilk defa süt kardeşimin kızı için tasarlamıştım, onun ismi de Zeynep Elif aslında ama Elif ismini kullandığımız için, onun süsünde o şekilde yazmıştım. Yani ikinci defa yine Zeynep isminde bir bebeciğin odasını süsleyecek bu Masal Evi'miz ve yine bir yiğen için hediye olarak hazırlandı, 
hoş bir tesadüf oldu.

Güzel günlerde keyifle kullanılmasını diliyorum. 

Kübra

Bilgi ve sipariş için mail adresim:

pembecamekan@hotmail.com

facebook hesabım:






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts with Thumbnails