11 Aralık 2015 Cuma

PEMBE CAMEKAN'DA SİPARİŞ (Tasarım Ürünler, Keçe, Malzeme, Kalıp)



































Son zamanlarda üstüste tasarım ürün fotoğraflarımı yayınladığımdan olsa gerek, 
keçe satışınız hâlen var mı diye sorular alıyorum. Elbette var. İnstagram ve Facebook sayfalarımızı takip ettiğinizde tüm giden sipariş fotoğraflarını görebilirsiniz. Hem keçe, kalıp ve malzeme, hem de özel sipariş üzerine kapı süsü, yastık, dikiz aynası süsleri, magnet, anahtarlık v.b. tasarım ürünler çalışıyorum bildiğiniz gibi.  

Bilgi ve sipariş için bana ulaşabileceğiniz iki yöntem var; 
*mailden yazabilirsiniz; pembecamekan@hotmail.com veya 
*facebook hesabımdan mesaj gönderebilirsiniz. 

Bu yollardan biriyle ulaşıp yazdığınızda, keçe, kalıp ve malzeme fiyat listesini ve başlangıç setleri, keçe kartelası gibi fotoğraflarımızı gönderiyorum. Seçimlerinizi yapıp sipariş verebiliyorsunuz. 

(İnstagram DM yani özel mesajlaşma yeri, sorduğunuzda size aktarmam gereken fiyat listesi ve fotoğraflar için yeterli değil ve bazı mesajlarınız ulaşmayabiliyor, o sebeple İnstagram DM üzerinden sipariş alamıyorum maalesef. Aynı şekilde Whatsapp veya telefonla sipariş de gün içerisindeki yoğun çalışma programından dolayı yoktur.)

Malzeme ve kalıp listesi detaylarını yazdığım diğer bir yazı da burada. İnceleyebilirsiniz.

Çalışmalarınız için ihtiyaç duyduğunuz kaliteli keçelerin yanısıra bu işe uygun malzeme ve kalıpların temini konusunda yardımcı olmaktan her zaman memnuniyet duyuyorum. Sevgilerimle...

Kübra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts with Thumbnails