8 Şubat 2017 Çarşamba

PASTEL MAVİ BALON DEMETİ KAPI SÜSÜ ve YASTIK 34 (Tuğba hanım'ın siparişi)


Daha önce Tuğba hanım için
Pastel Somon-Sarı- Fıstık Yeşili Balon Demeti Kapı Süsü 
ve Takı Yastığı'nı hazırlamıştım. Geçtiğimiz günlerde bana yeniden yazarak
kardeşi için de yine kapı süsü ve yastıktan oluşan bir set sipariş etmek istediğini söyledi.
Mustafa Kerem bebek için de, Pastel Mavi Balon Demeti Kapı Süsü 
ve Takı Yastığı'nı hazırladım, gönderdim. Ellerine ulaştığında yazdığı zarif
memnuniyet mesajıyla da ayrıca mutlu oldum. Güzel günlerde keyifle kullanılsınlar.



Balon Demetlerinde yeni renk uyumları da talep edebilir, siparişinizin
herkesinkinden farklı ve size özel olmasını isteyebilirsiniz.

Tüm tasarım ürünlerim ile ilgili bilgi ve sipariş için:
 pembecamekan@hotmail.com
mail adresimden ulaşabilirsiniz. Sevgilerimle...

Kübra






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts with Thumbnails