10 Mart 2017 Cuma

KEÇE KARTELAMIZ YENİLENDİ! (Artık 80 rengimiz var.)






Keçe kartelamızı uzun zamandan beri yenilemek ve daha da zengin hale getirmek istiyordum 
ama maalesef hem sağlık sorunları hem de yoğunluktan dolayı 
kartela fotoğraf çekimlerini yapamamıştık. Geçtiğimiz günlerde kartelamıza yeni eklenecek 16 rengi belirledim ve tüm renkleri gruplar halinde fotoğrafladık. 

Daha önceki kartelamız da yine fotoğraflardan kolajdı ancak 
bu sefer renkleri gerçeğine en yakın şekilde görebilmeniz için daha da fazla,
ekstra gayret sarfederek 80 renk keçe kartelamızı hazırladık. 

Fotoğraflar ve isimlendirme konusunda bana yardım eden kardeşime teşekkür ediyorum. 
O olmasa böyle bir kartela çıkması mümkün değildi. :) 

1.5 mm yumuşak keçelerimizden sipariş vermek için 
e-posta adresimize mail atabilir: pembecamekan@hotmail.com 
veya facebook'tan ulaşabilirsiniz. 
Sevgiler. 

Kübra








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts with Thumbnails