2 Aralık 2013 Pazartesi

Burcu Hanım'ın Bebek Karşılama Partisi Hediyeleri


Burcu hanım, Bebek Karşılama Partisi'nde (baby shower) konuklarına verilmek üzere pembe ve lila renklerinde kalp kitap ayraçlarımızdan sipariş etmişti. Bu tatlı renklerdeki hediyelerini büyük bir keyifle hazırladık ve gönderdik, kendisinden çok beğendiğine dair aldığımız mesajla da ayrıca mutlu olduk. 

Burcu's Baby Shower etiket tasarımı ve paketleme sürecinde bana yardımcı olan sevgili kızkardeşime de tekrar teşekkür ediyorum. Pembe Camekan için keyifli gecelerden biri olan bu sürece dair fotoğrafları şimdi buraya eklerken yine mutlu oldum. 

Kalp kitap ayraçlarımızı siz de beğeniyor musunuz? 
Daha önce hiç keçeden ayraç kullandınız veya yaptınız mı? 
Yorumlarınızı okumaktan büyük keyif alıyorum. Görüşmek üzere, sevgiler.





3 yorum:

  1. Kece ayraclarini ben cik seviyorum. Sizinkiler de cok guzel olmus :) ben de yapmistim hayvanlı kece kitap ayraci :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel yorumunuz için çok teşekkürler Seçil hanım, bol kitaplı günler dilerim. :) Sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts with Thumbnails