11 Mayıs 2013 Cumartesi

Gül Yaka İğneleri / Broşlar (yeni renkler eklendi)




Su Yeşili (Mint) Gül Yaka İğnesi (Büyük boy)

Çap: 8,5 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 7,5 tl


Sıklamen Gül Yaka İğnesi

Çap: 8,5 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 7,5 tl


Ebruli Fuşya Gül Yaka İğnesi

Çap: 8,5 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 7,5 tl


Ebruli Kırmızı Gül Yaka İğnesi

Çap: 8,5 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 7,5 tl



Eflatun Gül Yaka İğnesi

Çap: 8,5 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 7,5 tl



Mor Gül Yaka İğnesi

Çap: 8,5 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 7,5 tl



Turkuaz Gül Yaka İğnesi

Çap: 8,5 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 7,5 tl



Ebruli Pembe Gül Yaka İğnesi

Çap: 8,5 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 7,5 tl



Fuşya Gül Yaka İğnesi (Büyük boy)

Çap: 10 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 10 tl




Fuşya Gül Yaka İğnesi

Çap: 8,5 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 7,5 tl



Bembeyaz Gül Yaka İğnesi

Çap: 8,5 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 7,5 tl


Büyük Siyah Gül Yaka İğnesi

Çap: 10 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 10 tl



Siyah Gül Yaka İğnesi

Çap: 8,5 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 7,5 tl



Toz Pembe Gül Yaka İğnesi

Çap: 8,5 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 7,5 tl


Kırık Beyaz Gül Yaka İğnesi

Çap: 8,5 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 7,5 tl



Mavi Japon Gülü Yaka İğnesi

Çap: 8,5 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 7,5 tl


Pembe Gül Yaka İğnesi

Çap: 8,5 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 7,5 tl


Koyu Kırmızı Gül Yaka İğnesi



Çap: 8,5 cm



(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 7,5 tl





Yıldız Çiçeği Yaka İğnesi

Çap: 8,5 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 7,5 tl


(Çiçek tasarımları kıyafetleriniz ve eviniz için istediğiniz renk ve ölçülerde yapılabilir.)


Not: Ptt, Yurtiçi ve Aras Kargo'yla ürünlerinizi gönderebiliriz. Paypal ile ödeme kabul ediyoruz.

İletişim: pembecamekan@hotmail.com adresinden  bana ulaşabilirsiniz.

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts with Thumbnails