9 Mayıs 2013 Perşembe

İğnedenlikler (Lale, Lolipop, Cupcake)


Lale İğnedenlikler

Ölçüler: 8 cm x 10 cm

(Tanıtım Amaçlı) Adet Fiyatı: 5 tl

(İçleri elyaf dolgulu ve tombiktir.)


Siparişleriniz için: pembecamekan@hotmail.com



Eflatun Lale İğnedenlik 

Ölçüler: 8 cm x 10 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 5 tl

(İçi elyaf dolgulu ve tombiktir.)




Kırmızı Lale İğnedenlik 

Ölçüler: 8 cm x 10 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 5 tl

(İçi elyaf dolgulu ve tombiktir.)




Mor Lale İğnedenlik 

Ölçüler: 8 cm x 10 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 5 tl

(İçi elyaf dolgulu ve tombiktir.)




Fuşya Lale İğnedenlik 

Ölçüler: 8 cm x 10 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 5 tl

(İçi elyaf dolgulu ve tombiktir.)




Sarı Lale İğnedenlik 

Ölçüler: 8 cm x 10 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 5 tl

(İçi elyaf dolgulu ve tombiktir.)




Şeker Pembe Lale İğnedenlik 

Ölçüler: 8 cm x 10 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 5 tl

(İçi elyaf dolgulu ve tombiktir.)





Pembe Lale İğnedenlik

Ölçüler: 7,5 cm x 9 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 5 tl
 

(İçi elyaf dolgulu ve tombiktir.)


Bordo Lale İğnedenlik 

Ölçüler: 8 cm x 10 cm


(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 5 tl

(İçi elyaf dolgulu ve tombiktir.)


Lolipop Şekeri İğnedenlik


Çapı: 9 cm



(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 5 tl

(İçi elyaf dolgulu ve tombiktir.)


Güllü Cupcake (Büyük, İgnedenlik)


Ölçüler: 9 cm x 10 cm


(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 7,5 tl


(İçi elyaf dolgulu ve tombiktir.)


CUPCAKE ÇEŞİTLERİMİZ 

Aşağıdaki diğer Cupcake tasarımlarımızdan da bu boyutta iğnedenlik 

veya daha büyük boyutlarda kırlent, köşe yastığı olarak sipariş verebilirsiniz. 

Siparişleriniz için: pembecamekan@hotmail.com 

Not: Ptt, Yurtiçi ve Aras Kargo'yla ürünlerinizi gönderebiliriz. Paypal ile ödeme kabul ediyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts with Thumbnails