11 Mayıs 2013 Cumartesi

Güllü Taçlar (yeni renkler eklendi)



Ebruli Pembe Güllü Taç 

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat : 7,5 tl





Eflatun Güllü Taç 

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat : 7,5 tl




Mor Güllü Taç 

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat : 7,5 tl




Turkuaz Güllü Taç 

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat : 7,5 tl




Nar Çiçeği Kırmızı Güllü Taç 

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat : 7,5 tl



 Bembeyaz Güllü Taç 

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat : 7,5 tl



Büyük Siyah Güllü Taç 

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat : 9,5 tl



Siyah Güllü Taç 

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat : 7,5 tl




Kırık Beyaz Güllü Taç 

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat : 7,5 tl




Romantik Pembe Güllü Taç 

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat : 7,5 tl





Kan Kırmızı Güllü Taç 

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat : 7,5 tl



Fuşya Pembe Güllü Taç 

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat : 7,5 tl




Pembe Güllü Taç 

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat : 7,5 tl




Sarı Ortanca Taç (İNDİRİMLİ)

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat : 5 tl




Bordo Güllü Taç 

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat : 7,5 tl

(Çiçek tasarımları kıyafetleriniz ve eviniz için istediğiniz renk ve ölçülerde yapılabilir. 
Beğendiğiniz çiçeklerden saç bandı, toka, broş sipariş edebilirsiniz.)


Not: Ptt, Yurtiçi ve Aras Kargo'yla ürünlerinizi gönderebiliriz. Paypal ile ödeme kabul ediyoruz.

Sipariş için: pembecamekan@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.




5 yorum:

  1. Hepsi birbirinden muhteşem ama taçlar favorim oldu ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler güzel yorumunuz için. Taçlardan istedikleriniz varsa siparişinize yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.

      Sil
  2. ödeme nasıl oluyo ne kadar günde elimuzde olur kargo bize mi ait

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfanın yukarısında Pembe Camekan ürünlerini nasıl satın alabilirim diye bir yer var oraya tıklayıp ayrıntıları okuyabilirsiniz. pembecamekan@hotmail.com adresinden bana ulaşın konuşalım.

      Sil
  3. ödemeyi nadil yapıyoruz kargo bize mi ait ne kadar günde elimizde olur

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts with Thumbnails